Британський виробник спорткарів McLaren офіційно розсекретив новий гіперкар Speedtail, сучасну інтерпретацію легендарного F1, що випускався в 1993 – 2005 роках. Новий McLaren Speedtail відкриває наступну главу в Ultimate Series бренду, досягаючи нових горизонтів швидкості.
Проектна максимальна швидкість моделі складає феноменальні 403 км / год або рівно 250 м / год. У цьому заслуга нової гібридної трансмісії, яка виробляє комбіновані 1 036 к.с. У McLaren поки не розкрили всі технічні специфікації бензин-електричної силової установки Speedtail, але відзначили, що ними поставлено новий орієнтир для конкурентів в динаміці розгону: спринт з 0 до 300 км / год новинка робить за 12,8-секунди, що на 0, 3-секунди швидше результату Bugatti Chiron згодом 13,1-секунди.
Кожна кузовна панель McLaren Speedtail виготовлена з вуглецевого волокна і переслідує єдину мету – мінімізувати аеродинамічний опір. Пара висувних цифрових камер заднього виду додатково сприяють досконалій аеродинаміці, як і статичні ковпаки передніх колісних дисків, що знижують турбулентність навколо арок. Все це в сумі робить можливим розгін понад 400 км / год. Деякі аеродинамічні елементи кузова запатентовані, наприклад, активні задні елерони, які виконані в безперервному шматку вуглепластика з кормою.
Фактично, McLaren прагнув максимально скоротить кількість стиків в обшивці автомобіля, і це помітно. Необхідність мінімізації аеродинамічного опору – та причина, чому у McLaren Speedtail такий довгий «хвіст». Сумарна довжина кузова становить 5 137 мм, що на 549 мм більше, ніж у P1 і на 600 мм більше, ніж у Bugatti Chiron. В тримісному салоні гіперкара встановлені сидіння з вуглецевого волокна.
При цьому крісло водія знаходиться в центрі спереду, а два пасажирських крісла – ззаду, з боків. У McLaren придумали нову компоновку монокока, а також спрямовану шкіряну обробку, що в сумі полегшує посадку в сидіння, а ще утримує пасажирів на місці в русі.
У розпорядженні водія McLaren Speedtail фантастичний кокпіт з екранів високої чіткості і сенсорних панелей. З салону видалені майже всі фізичні кнопки і перемикачі. Елементи управління та запуску двигуна, управління активної аеродинамікою, дверима і режимами їзди – все поміщено на стелю, як в крутому винищувачі.
Гіперкар McLaren Speedtail вводить таке поняття, як режим Velocity. Він активується для поїздки на максимальній швидкості і глобально змінює настройки машини. Відповідним чином адаптується гібридна трансмісія, змінюється кут елеронів і на 35 мм знижується кліренс, а цифрові камери заднього виду повністю ховаються в кузов. Карбонове шасі спеціально розроблено для Speedtail. У ньому використовується новий тип карбону в титановому переплетенні. У McLaren називають новий матеріал Titanium Deposition Carbon Fiber. Він зберігає легкість традиційного карбону, але набуває міцність титану.