Porsche 911 стане гібридом

Нове купе Porsche 911 (серія 992) дебютувало з наддувними бензиновими моторами, але відомо, що воно отримає і гібридну модифікацію. З нею історія вийшла непроста. Головний інженер спорткарів Porsche серпня Ахляйтнер до останнього моменту вважав, що гібридна добавка для дев’ятсот на одинадцяту важкувата.

А керівництво фірми вирішило, що постаратися треба. І тепер в інтерв’ю журналу Autocar Ахляйтнер визнав – гібрид 911 створюється. З урахуванням специфіки моделі це повинен виявитися самий щільно упакований і раціональний варіант подібної системи. Вбудований в трансмісію електромотор буде нагадувати той, що впроваджений в преселектив на Панамери (праворуч гібридний восьмиступінчастою «робот» з двома зчепленнями від ZF, але ще не 911-го).

Хетчбек Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid номінально може пройти 50 км без запуску ДВС. В купе 911, швидше за все, батарея буде відчутно компактнішою і легшою, а запас ходу в електричному режимі скромніший. Можливо навіть, що перед заряджаються від мережі варіантом вийде 911-й гібрид простіше, так званий «помірний».

Ахляйтнер заявив, що в бензоелектричних 911-м буде використаний весь досвід, отриманий на гібридних моделях Cayenne, Panamera і 918 Spyder. Але в деталях тут знайдеться, що змінити. Наприклад, розташування тягової батареї. За даними інсайдерів, вона повинна розміститися в носі купе, і при цьому відносно низько.

Така компоновка вирішить два завдання: знизить висоту центру ваги машини над дорогою і поліпшить статичну розподіл ваги по осях. На цій схемі показаний не заводський гібрид 911, а тюнінг від американської фірми Vonnen. Вона взяла купе минулого покоління і вбудувала плоский електромотор на місці маховика ДВС. Тяговий акумулятор розташувався в передньому звисі. Один з ключів до досягнення мети: новий восьмиступінчастою «робот» PDK з двома зчепленнями, створений в ZF для моделі 911.

Він на 100 мм коротше колишнього семиступінчастого, що збільшило простір для маневру інженерів при компонуванні вузлів. До заднього кінця цієї коробки передач і буде пристикований електричний модуль. Крім того, новий «робот» спокійно справляється з обертовим моментом більш ніж 800 Н • м, а це важливо з огляду на додаткової тяги від електродвигуна. Самі параметри гібрида інженер розкривати не став, а ми б припустили щось в районі 530-580 к.с. і 600-800 Н • м сумарною віддачі. У серії такий автомобіль з’явиться нескоро, орієнтовно у 2022 році, наприклад, до оновлення моделі 911 (992) в середині її життєвого циклу.