Суперкар Audi R8 другого покоління знаходиться на конвеєрі з початку 2015 року. Через три роки найшвидша модель Audi, по суті соплатформенник Lamborghini Huracan, оновлюється в середині життєвого циклу, одночасно в версіях купе і родстер Spyder.
Рестайлінг Audi R8 надійде в європейський продаж з початку 2019 року. Модернізовані купе і кабріолет відрізняються більш агресивним дизайном, заданим розширеними радіаторними гратами Singleframe спереду і трьома повітрозабірниками на кромці капота, які віддають данину поваги оригінальій моделі Ur-quattro. Також доданий новий передній спліттер, більш агресивні вентиляційні отвори ззаду і новий дифузор. Згідно виробникові, моторний відсік Audi R8 прикриває нова трехкомпонентная кришка, яка може бути пластмасовою або із вуглецевого волокна.
Говорячи про персоналізацію, покупцям буде доступно до трьох схем виконання кузова. Оновлена модель також надійде в продаж з двома новими кольорами кузова – сірий Kemora Grey і синій Ascari Blue.
Зміни в інтер’єрі Audi R8 2019 обмежені новими колірними варіантами, які включають пастельне срібло з контрастним рядком сірого кольору, коричневий зі сталевим сірим рядком і чорний з синім рядком. Топова модель буде доступна з шкіряним оздобленням та оббивкою алькантарою, а також вставками з вуглецевого волокна і акцентами кольору Mercato Blue.
З точки зору продуктивності нова Audi R8 2019 року оснащена вдосконаленим двигуном V10 потужністю 562 к.с. і обертовим моментом 550 Нм, що на 29 к.с. і на 10 Нм більше, ніж до рестайлінгу. Завдяки додатковій потужності купе розганяється до ста за 3,4-секунди і розвиває максимальну швидкість 324 км / год. У топової версії Audi R8 V10 Performance Quattro (аналог старої R8 V10 Plus) 5,2-літровий мотор розкручений до максимальних 611 к.с. і 580 Нм. Це скромне підвищення на 9 к.с. і 20 Нм покращує динаміку купе в розгоні 0-100 км / год до 3,1-секунди і підвищує максимальну швидкість до 331 км / год.
У рестайлінзі Audi R8 використовується переглянута підвіска, що забезпечує ще більшу стабільність і точність управління. Крім того, модернізоване стандартне рульове управління з підсилювачем і опціональна динамічна система рульового управління, що забезпечують кращий зворотний зв’язок і відгук.
Удосконалена система електронної стабілізації дозволила скоротити гальмівний шлях. З 100 км / год до повної зупинки оновлений суперкар скоротив відстань на 1,5-метра, а з 200 км / год на 5 метрів. Далі за списком заявлені нові 20-дюймові надлегкі колісні диски з новими літніми і спортивними шинами, що забезпечують ще більш точне управління. Разом з ними встановлені вже знайомі карбон-керамічні гальмівні диски і опціональний посилений карбоном алюмінієвий передній стабілізатор.