Електрокар Mercedes EQC допрацювали з точки зору безпеки

29

Кросовер Mercedes-Benz EQC, який вийде на ринок в 2019 році, зажадав розширення традиційної програми випробувань. Під нього створена «спеціальна концепція безпеки». Уже після прем’єри в конструкцію електромобіля було внесено кілька змін. Так, компоненти трансмісії в передній частині змонтовані на новому підрамнику.

Батарея тепер оточена міцною рамою з прошарком з деформаційних елементів, що поглинають енергію в разі сильного бокового удару. Захисний кожух акумулятора виключає можливість попадання в накопичувач енергії сторонніх предметів. При неминучому зіткненні на допомогу прийдуть триточкові ремені з піротехнічними натяжителями, максимальний набір ейрбегамі, кріплення дитячих крісел i-Size і Isofix. Ролик варто подивитися хоча б для того, щоб запам’ятати: EQC вимовляється як «і-кью-сі».

Високовольтна система при аварії автоматично відключається, але в залежності від серйозності події – повністю і до кінця життя або з можливістю повторного запуску. Напруга знижується до безпечного рівня «за дуже короткий час». Якщо EQC при виявленні удару підключений до зарядки, її процес автоматично припиняється, але передбачені кошти для деактивації вручну.

Перегрів і перевантаження багаторазово моделювалися. Якщо подушка спрацьовує, аварійним службам відразу ж відправляється екстрений виклик з точними координатами. Після удару включаються аварійка і освітлення салону, передні вікна опускаються для вентиляції, двері розблоковуються, електропривід піднімає рульову колонку. Спеціально для рятувальників на кузові є аварійні наклейки з QR-кодом паспорта безпеки машини. Додаток Rescue Assist для смартфона покаже 3D-карту EQC.