У «електричній експансії» концерну Volkswagen компанія Audi займає одну з найвигідніших вихідних позицій, оскільки має намір випускати електрокари відразу на чотирьох платформах. Батарейний первісток, кросовер Audi e-tron, використовує адаптовану MLB Evo.
А ось в березневій Женеві німці покажуть концепт на модульному «візку» MEB. І це буде кросовер невеликого розміру, приблизно в габаритах «ку-третього», повідомив інсайдер виданню Automotive News Europe. До слова, про «ку-третій». Сам він в електрокар не перетворився, але зате побував в ролі носія електричного лонгборда, який був вбудований в задній бампер концепту Q3 Connected Mobility, показаного в Пекіні в 2016-м.
По суті, перед нами з’явиться інгольштадтська інтерпретація Фольксвагена ID. (Хетчбек з внутрішнім заводським позначенням Neo) або паркетника ID. Crozz. А також і Сеата Born (його ім’я офіційно поки не підтверджена), який теж дебютує в Женеві-2019. Причому новий концепт Audi віщує серійну модель, яку німці виставлять на суд глядачів до кінця 2020-го, а в 2021-м запустять на ринок.
Збирати її буде завод в Цвіккау разом з рядом інших електричних моделей групи Volkswagen. Нагадаємо, що першим з пари шоу-карів, які віщували серійний «ку-восьмий», був повноцінним гібридом з великої тягової батареєю (ємність 17,9 кВт • год, 60 км ходу без запуску ДВС).
Аналогічний акумулятор застосований в Туарегу PHEV. Крім електрокара Audi привезе в Женеву ще чотири концепти. Всі вони є гібридами, і всі близькі до майбутніх серійних машин. За неофіційними даними, мова йде про Plug-in-версії моделей Q5, A7 і A8 L.