Електричний гіперкар Pininfarina PF0 отримав ім’я Battista

Джованні Баттіста Фаріна в родині був десятою дитиною з одинадцяти і носив прізвисько Пінін ( «молодший брат»). У 1961 році, за п’ять років до смерті, Баттіста з дозволу президента Італії змінив прізвище на Пінінфаріна. Тепер ім’ям засновника компанії названий «найпотужніший і найшвидший автомобіль Італії» – купе PF0.

Фірма Automobili Pininfarina видала багато офіційної інформації про цю машину, яка буде представлена ​​в березні 2019 року на Женевському мотор-шоу. Потужність чотирьохмоторної силової установки – 1926 к.с. (2300 Н • м). Електрокар розмінює сотню менше ніж за дві секунди і досягає максималки 402 км / год. Запас ходу перевищує 483 км.

Баттіста Пінінфаріна (1893-1966) увійшов в історію як видатний дизайнер, інженер і бізнесмен. У 1930-му він заснував компанію Carrozzeria Pinin Farina, що будувала кузови. Однією зі знакових робіт маестро вважається берлинетта Cisitalia 202, що зберігається в музеї сучасного мистецтва Нью-Йорка. Дизайн Баттіста довірений ательє Pininfarina, з яким компанія Automobili Pininfarina днями уклала угоду на 20 млн євро. Філософія дизайну називається PURA. Партнером по техніці офіційно виступає хорватська Rimac Automobili як постачальник силового агрегату і батареї.

Робота над купе Pininfarina Battista буде завершена лише в кінці 2020 року. Ручну збірку налагодять на підприємстві в камб’яно, неподалік від Турина. Вирішено зробити не більше 150 екземплярів, які вже розподілені географічно: по 50 машин виділено США, Європі, країнам Близького Сходу і Азії. Ціни – від двох до 2,5 млн доларів.

За «першою моделлю в портфоліо розкішних електромобілів» підуть три кроссовера. Наостанок зауважимо, що в березні цього року дебютував гіперкар Rimac C_Two (на фото вище). Сумарна віддача чотирьох його електромоторів – 1914 к.с., 2300 Н • м. Розгін до сотні триває 1,97 с. Максималка – 412 км / год. Запас ходу – 650 км по циклу NEDC. Тираж обмежений 150 машинами. Ціни відомі за чутками – $ 2,1-2,7 млн. Поставки почнуться в 2020-му. Судячи з усього, Battista – це і є Rimac C_Two, тільки в інший оболонці. Втім, нічого дивного: Pininfarina як була кузовним ательє, так і залишилася. Відповідно, донорами для кросоверів, ймовірно, стануть моделі Rivian.