Ford GT показав полегшений суперкар Carbon Series

17

Після повільного старту суперкара Ford GT другого покоління, завод в Онтаріо, нарешті, вийшов в планову швидкість виробництва один суперкар в день.

Це відбилося на недавній заяві виробника продовжити виробничий цикл моделі до 2022 року і збільшити тираж з 1 000 до 1 350. Амбіції Ford по єдиному суперкару в модельній гаммі підтвердило тюнінг-шоу SEMA 2018 року, в рамках якого була анонсована спецверсія Ford GT Carbon Series. Як говорить назва, кузов автомобіля виконаний з вуглецевого волокна, а разом з ним і колеса.

Інші легкі нововведення в Ford GT Carbon Series включають титанову вихлопну систему, а також полегшену кришку двигуна і багажника. Крім того, в салоні з карбону зробили підстаканники, елементи приладової панелі і карти дверей. Оскільки перед нами не гоночна модифікація, салон не стали робити спартанським на догоду мінімальній вазі, залишивши кондиціонер, інформаційно-розважальну систему Sync 3 та інше.

Глобальний директор Ford Performance Герман Саленбаух зазначив, що Ford GT Carbon виділяється на дорозі більш яскравим дизайном, щедрою ін’єкцією карбону і поліпшеною продуктивністю. В салон спеціального суперкара поміщена табличка з унікальним номером, плюс додані анодовані перемикачі передач і ексклюзивний дизайн сидінь з сріблястою строчкою, що повторюється в обробці рульового колеса. На частку Ford GT Carbon Series в тижневому графіку виробництва суперкара буде випадати тільки один день. Машину можна замовити за попередньою заявкою з 8 листопада.