Унікальне купе McLaren P1 GTR відсвяткувало 30-річчя виграшу Формули-1

6

Замовник цього автомобіля побажав особливим чином відзначити 30 років першого чемпіонського звання легендарного гонщика Формули-1 Айртона Сенни. У 1988 році бразилець виграв свій перший (з трьох) титул за кермом Макларена MP4 / 4 в кольорах тодішнього спонсора команди – Marlboro.

Нині аналогічну червоно-білу розмальовку разом з рядом інших змін отримав унікальний зразок гіперкара McLaren P1 GTR. Зрозуміло, над перетворенням машини з шасі номер 12 поворожити відділення MSO, відоме великими можливостями по персоналізації Макларенів. Перекроєний гіперкар отримав оригінальні деталі: інші, ніж у висхідника, крильця по краях переднього бампера, новий спліттер зі знаком бренду Senna, інші аеродинамічні накладки на пороги, закрилків Герні. Антикрило намагається наслідувати відповідного елементу боліда MP4 / 4. У нього збільшені торцеві пластини, які отримали «зябра», а також внутрішні невеликі антикрильця. В результаті всіх заходів притискна сила на високій швидкості збільшилася з 660 до 800 кг. Розфарбований в відтінки McLaren Rocket Red і Anniversary White автомобіль також обзавівся кількома примітними написами.

По-перше, слова Driven to Perfection ( «Рух до досконалості») на дверях і ряді інших деталей. По-друге – як у боліда Сенни в чемпіонському 1988 році номер 12 на носі, і по-третє, лавровий вінок з цифрою 30 за бічними вікнами. На дверях з’явився бразильський прапор. У модифікованому моторному відсіку встановлені теплозахисний екран, покритий 24-каратним золотом, і задня кришка з легкого і міцного полімеру Lexan. На порозі нанесена цитата бразильського Чарівника: «Я не створений для того, щоб фінішувати другим або третім. Я створений перемагати », і доданий його автограф.

Кермо оброблене алькантарою з прострочкою, підібраною в тон кольору коліс Макларена MP4 / 4, на передній панелі з’явилася тонка червона смуга. Купе отримало нові крісла Super Lightweight Racing, розроблені для моделі McLaren Senna. Замовник проекту надихався спортивними подвигами Сенни ще в молодості, тому нарік це купе Beco (Беко) – так називали Айртона в дитинстві. Сім’я чемпіона дозволила покупцеві P1 GTR так вчинити. За створенням даного примірника заможний колекціонер спостерігав особисто, причому унікальний проект зайняв три роки. Компанія не розкрила деталей про втручання в силову установку (нагадаємо, це гібридна система на 1000 к.с.), проте згадала деяке збільшення потужності. Останнім штрихом стало створення шолома в забарвленні, відповідному лівреї гіперкара. Керуючий директор McLaren Special Operations Ансар Алі назвав цей проект далеко не рядовою витівкою, але «працею любові для MSO».