
Найпотужніша серійна версія купе восьмої серії – BMW M850i xDrive, чий модернізований мотор V8 4.4 з наддувом видає 530 к.с. і 750 Н • м. У 2019 баварці представлять публіці «гарячу» версію дводверки під назвою BMW M8, в якій бітурбовісімка видаватиме понад 600 сил. Але якщо чекати кілька місяців не хочеться, можна звернутися в тюнінг-ательє Manhart за моделлю MH8 600, заснованої на M850i, і отримати якийсь аналог майбутньої «емки».
У комплект моделі Manhart MH8 600 входять занижена підвіска з пружинами H & R, новий глушник і четвірка 100-міліметрових вихлопних патрубків з вуглепластиковою обробкою, ну і до того ж спойлер з того ж матеріалу. Ательє Manhart вже отримало чорну M850i для перекроювання. Результат покажуть тільки в 2019-му, може бути, трохи раніше, ніж вийде M8. Але у «ем-восьмий» попереду ще дистанція від прем’єри до старту продажів. Оптимізація софта дозволила майстрам з Вупперталя отримати від агрегату 4.4 потужність в 621 к.с. і максимальний крутний момент в 870 Н • м. Остання цифра особливо цікава. Ми вважаємо, така надбавка здатна допомогти автомобілю скинути з часу розгону до сотні 0,1 с, а можливо, і 0,2 с. Нагадаємо, у BMW M850i xDrive цей параметр становить 3,7 с. Звичайно ж, і максималка у MH8 600 повинна бути вище. Тим більше що за давньою традицією исходник M850i забезпечений електронним обмежувачем, що спрацьовує на 250 км / год.