Citroen C3-XR втратив потужність після рестайлінгу

Про поневіряння паркетника Citroen C3-XR ми розповідали восени і повторюватися не будемо. Загалом, прем’єра «ікс-ара» в Китаї була обставлена ​​красиво, адже якраз у рік сторіччя з дня свого народження бренд Citroen остаточно оформив SUV-лінійку для КНР. Спочиває вона на трьох китах: молодший – C3-XR, посередній – C4 Aircross (він же C3 Aircross), старший – C5 Aircross. Щоб все було як в казці, де «молодший зовсім був дурень», французи причесали кроссхетч, поправили йому шеврон на шиї, а топову турбоверсію 350 THP відняли – сірники дітям не іграшка.

Всі компоненти інтер’єру залишилися на колишніх місцях, але оформлені інакше і виглядають сучасніше. Діагональ центрального дисплея зросла з семи до дев’яти дюймів. В цілому салон вийшов як у моделі C3 / C4 Aircross, тільки простіше і дешевше. Турбочетвірка 1.6 THP (167 к.с., 245 Н • м) покинула арсенал Сітроена C3-XR, тому що її забрав собі C4 Aircross.

А наш герой залишився з двома модифікаціями однакової потужності – базовою атмосферною 190 THP (1.6, 117 к.с., 150 Н • м) і втратила 20 сил турбованої 230 THP (1.2, 116 к.с., 230 Н • м). Альтернативою п’ятиступінчастій «механіці», як і раніше, служить шестидіапазонний «автомат». Як втішливий приз виступає система вседорожної допомоги Grip Control з п’ятьма режимами типу «Пісок» і «Сніг». Продаж повинен початися в березні. Дорестайл ще можна купити, тільки він дуже мало кому потрібен – за 2018 рік реалізовано 15 978 машин проти 24 555 в 2017-му. Крихти за мірками Китаю і найгірший результат в історії моделі, яку Citroen в чомусь випущеному англомовному релізі називає successful model. На ціновий діапазон 108 800-171 800 юанів істотно впливають знижки.