Оновлені Ford Mondeo отримали нові мотори

Європейське відділення Форда представило на автошоу в Брюсселі рестайлінгову сім’ю Ford Mondeo (седан, хетчбек і універсал).

Всі технічні новації були передбачені: в гаму доданий більш досконалий дизель 2.0 EcoBlue, а гібридом тепер може бути не тільки седан, але і Mondeo-універсал. Ще тут з’явився восьмидіапазонний «автомат», як на останньому Фокусі. Ззаду – нові ліхтарі, з’єднані планкою в матовому сріблі або хромі (в залежності від версії), аналогічні оптиці, яка дісталася заокеанського клону Ford Fusion ще при рестайлінзі 2016 року.

Дизель 2.0 EcoBlue з системою безпосереднього вприскування палива під тиском 2000 бар і малоінерційним турбокомпресором прийшов на зміну старим моторам 2.0 TDCi. Агрегат оснащений селективним нейтралізатором оксидів азоту (SCR) і задовольняє найсучасніші норми з вихлопів Euro 6d Temp. Він буде запропонований на Mondeo в трьох версіях по форсуванню (на 120, 150 і 190 к.с.). Причому на двох старших модифікаціях з дизелем буде поєднуватися той самий восьмиступінчастий автомат з адаптивною програмою перемикань. Середня витрата палива цих трьох версій – 4,5; 4,5 і 4,9 л / 100 км.

Найбільш помітна обновка всередині: обертовий селектор трансмісії. Однак такий покладено тільки версіям з восьмиступінчастою «автоматом», на інших же рукоятки колишні. Зате тут вдалося перекомпонувати тунель, вивільнивши додатковий простір під дрібниці і пересунувши ближче порт USB. Дизельний дволітровий варіант може комплектуватися не тільки «автоматом», а й «механікою», не тільки з переднім приводом, але і з повним.