Паркетник Perodua Aruz виявився копією Toyota Rush

Малайзійці дочекалися-таки виходу першого кросовера місцевої марки Perodua, і той виправдав надії. Базова комплектація оцінена в 72 900 рінггітів, друга і остання – в 77 900. Обидві включають три ряди сидінь і чотирьохдіапазонний «автомат».

Модель Toyota Rush, яку клонував бренд Perodua, «в базі» теж двопедальна і семимісна, але коштує від 93 000 . Хоча у новачка безальтернативний атмосферник 1.5 видає 100 к.с., 133 Н • м проти 105 к.с., 136 Н • м у Тойоти (і ще одного клона, Daihatsu Terios), публіку це не хвилює. Як і виключно задній привід.

Головне – багато автомобіля за відносно невеликі гроші. Всі зовнішні відмінності зводяться до форм бамперів, оформлення решітки і фірмових піктограм. Причому у Тойоти є пакети опцій для екстер’єру (TRD Sportivo і інші), а у Продуа поки вибору немає взагалі. Кольори кузова у близнюків однакові: білий, сріблястий, блакитний, темно-зелений, чорний.

У салоні перекроєна частина передньої панелі навпроти пасажира, яка в Арузі виглядає навіть витонченіше. Замінено дверні карти, медіацентр (тут він називається Smart Link) і кондиціонер. Кліренс стерпний – 220 мм. Обсяг багажника невеликий – 213-514 л. Стандартне оснащення включає шість подушок, АБС, ESP, безключевий доступ, запуск двигуна кнопкою, датчики паркування спереду і ззаду, камеру заднього виду, кондиціонер з повітроводами для задніх сідоків, «музику» з шістьма динаміками. У найдорожчій комплектації є комплекс безпеки A.S.A. 2.0 (в ньому автогальмування з виявленням пішоходів), вбудований відеореєстратор, рейлінги на даху і обробка кожзамом … Зауважимо, що раніше в Малайзії «китаєць» Geely Atlas перетворився в Proton X70.